Методи перевірки гідрокомпенсаторів на працездатність

Методи перевірки гідрокомпенсаторів на працездатність

Гідрокомпенсатор – це важлива частина автомобільного двигуна, що відповідає за правильне функціонування клапанів. Якщо гідрокомпенсатори не працюють належним чином, це може призвести до зниження потужності двигуна, втрати компресії та інших серйозних проблем.

Існує кілька способів перевірити гідрокомпенсатор на працездатність. Один із них – це зняття та візуальний огляд. Під час огляду необхідно звернути увагу до стан гумових ущільнень, наявність тріщин та інших дефектів. Також варто оглянути кожну деталь щодо зносу або корозії.

Ще одним способом перевірки гідрокомпенсаторів є їхнє ручне стиснення. Для цього необхідно відвернути запобіжний гвинт гідрокомпенсатора, після чого використовувати спеціальний інструмент або утримувати його пальцем та пальцями іншої руки стискати компенсатор. При правильній роботі гідрокомпенсатор не повинен стискатися з великим зусиллям, а також не повинен робити клацання. Якщо гідрокомпенсатор стискається важко або робить клацання, це може свідчити про його несправність і вимагати заміни.

Як перевірити гідрокомпенсатори на працездатність
КрокОпис
1Відкрийте кришку клапанів.
2Перевірити вільний рух клапанів за допомогою індикаторного щупа.
3Затягнути гайку гідрокомпенсатора до упору.
4Вкрутити індикаторний щуп у гідрокомпенсатор та перевірити його працездатність.
5Якщо індикаторний щуп не рухається, гідрокомпенсатор не працює і потрібна заміна.

Як зрозуміти, що гідрокомпенсатори несправні?

Як зрозуміти, що стукає саме гідрокомпенсатор Несправний гідрокомпенсатор видає різкий стукіт, стрекот, з частотою вдвічі менше частоти обертів двигуна. Несправним вважається гідрокомпенсатор, який стукає більше двох хвилин після запуску двигуна або стукає після повного прогріву двигуна.

Як перевірити гідрокомпенсатор?

Щоб перевірити гідрокомпенсатор необхідно натиснути на нього виколоткою з м'якого металу або викруткою (при цьому кулачок розподільного валу повинен бути звернений до штовхача "потилицею"). У нормальному стані гідроштовхач повинен прожиматися зі значним зусиллям. Якщо зусилля невелике, гідроштовхач необхідно замінити.

Що буде, якщо не працюють гідрокомпенсатори?

Що буде, якщо не усунути стукіт гідрокомпенсаторів забруднення моторного масла продуктами зносу і, як наслідок, збільшення тертя в двигуні, втрата потужності та перевитрата палива.

Ви могли пропустити