Як можна поділити споживачів
Найпростіший спосіб – розділити клієнтів на 3 групи: це VIP – клієнти, які часто користуються послугами компанії або купують продукт та приносять найбільший прибуток; Звичайні клієнти – ті, які купують періодично і щоразу їх необхідно переконувати, що вони мають купити саме у вас, та проблемні клієнти.
Етапи процесу сегментування споживачів:
- Виділення потреб;
- Ідентифікація виділених сегментів;
- Опис портрета типового споживача;
- Оцінка потенціалу сегментів;
- Розрахунок індексу розвитку сегмента (MDI);
- Оцінка доступності сегмента для компанії, на основі потенціалу сегмента та аналізу можливостей компанії.
Види сегментації клієнтської бази Сегментація з геолокації Сегментація за соціально-демографічними ознаками Психографічна сегментація Збережена копія
Як провести сегментацію: етапи Постановка мети та висування гіпотези. Позначте, який результат ви хочете отримати/що потрібно виявити в результаті сегментації. Визначте критерії сегментації. Розділіть аудиторію на сегменти за зібраними даними з аналітики.