Помилився платежем, що робити
Зверніться до свого банку, поясніть ситуацію та запитайте, що можна зробити в цій ситуації. У кожному банку є свої правила повернення помилкових платежів і менеджер розповість вам про них. Зазвичай банк переказує гроші протягом кількох годин.
Найнадійніший спосіб – написати заяву у відділення банку, де потрібно вказати свої дані за рахунком, причину скасування переказу, довести факт здійснення помилки, а також додати копію чека за його наявності. Якщо при перерахунку було зазначено неправильні реквізити, то гроші автоматично повернуть власнику.
Якщо одержувач не повертає гроші, відправник звертається до суду, підкріпивши позов доказами здійснення операції. Якщо відповідач не зможе довести своє право на одержання переказу, суд зобов'яже його повернути гроші та виплатити неустойку. Збережена копія
Зателефонуйте на гарячу лінію свого банку, поясніть ситуацію і попросіть скасувати (потрібно буде написати заяву). Це можливо, якщо банк ще не здійснив переклад.