Що означає структура підприємства
Організаційна структура підприємства – це, по суті, керівництво для користування, яке пояснює, як організація збудована та як вона працює. Якщо говорити конкретніше, то організаційна структура визначає, як у компанії приймаються рішення і хто її лідером.
Організаційна структура підприємства – що це Насправді це матриця, яка показує, як у компанії побудований процес функціонування та порядок взаємодії між різними рівнями управління та підрозділами. Чітка структура сприяє підвищенню ефективності підприємства.
Насправді існують кілька типів організаційних структур управління підприємством: лінійна, функціональна, лінійно-функціональна, дивізіональна, матрична, комбінована.
Організаційна структура організації – це комплекс підрозділів компанії та їх взаємодія, в рамках чого відбувається розподіл завдань та обов'язків, за якими визначаються повноваження керівників та посадових осіб.