Як і коли повернути техніку: докладна інструкція та правила

Як і коли повернути техніку: докладна інструкція та правила

Володіння сучасною технікою – це значне досягнення сучасного суспільства. Однак навіть найнадійніші пристрої можуть іноді виходити з ладу, причому не завжди з вини користувача. У таких ситуаціях дуже важливо знати свої права та можливості щодо повернення продукту.

Якщо ваш пристрій став дефектним або перестав працювати протягом гарантійного терміну, у вас є всі підстави для того, щоб звернутися в магазин і спробувати повернути техніку або отримати компенсацію. Однак існують певні правила та процедури, які слід дотримуватися, щоб максимізувати свої шанси на успіх.

У цій статті ми розглянемо основні випадки, коли можна повернути техніку, а також дамо поради щодо дій у кожній із цих ситуацій. Ви дізнаєтесь, як оформити гарантійне повернення, що робити при відмові магазину та як захистити свої права споживача.

В якому разі можна повернути техніку
СитуаціяДії
Передумали використовуватиЗверніться до магазину або компанії, де купували техніку, надайте чек або гарантійний талон та поясніть причину повернення
Технічні проблемиЗв'яжіться з сервісним центром, надайте документи про купівлю та опис проблеми, при необхідності погодьте повернення з менеджером
Невдоволення якістюЗверніться до магазину або компанії, надайте чек або гарантійний талон, детально поясніть причину невдоволення, можливо, потрібно провести експертизу.
Доставлений бракований товарЗв'яжіться з магазином або компанією, надайте фото чи відео про шлюб, погодьте подальші дії
Не відповідає описуЗверніться до магазину чи компанії, надайте чек або гарантійний талон, наведіть аргументи та доведіть неправильний опис товару

Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна лише у тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі пломби, ярлики) та інші споживчі властивості. Це прямо прописано у ст. 9 Закону про захист прав споживачів.7 бер. 2013 р.

Чи можна повернути побутову техніку, якщо вона не сподобалася?

Якщо у технічно складному товарі виявляться недоліки протягом 15 днів з дня його передачі споживачеві, то споживач має право повернути товар продавцю та вимагати повернення сплаченої за нього суми або його заміни на товар цієї самої або іншої марки (моделі, артикула) з перерахунком покупної ціни (абз. 8 п.

Чи можна згідно із законом повернути техніку?

Відповідно до положень Закону РФ №2300-1 від 07.02.1992 р. «Про захист прав споживачів» (далі Закон) покупець протягом 14 днів крім дня купівлі, має право обміняти товар належної якості на аналогічний товар іншого розміру, форми, габариту, фасону, забарвлення чи комплектації.

У якому разі можуть відмовити у поверненні товару?

Наявність товару у переліку продукції, що не підлягають поверну та обміну (за Законом «про захист прав споживача»; 2. Порушення терміну повернення товару – довше 14 днів (крім дня придбання); Необґрунтований повернення, підозра покупця у шахрайстві; Дефекти товару, що виникли з вини покупця; 3.

Ви могли пропустити