Як можна поділити споживачів

Як можна поділити споживачів

Найпростіший спосіб – розділити клієнтів на 3 групи: це VIP – клієнти, які часто користуються послугами компанії або купують продукт та приносять найбільший прибуток; Звичайні клієнти – ті, які купують періодично і щоразу їх необхідно переконувати, що вони мають купити саме у вас, та проблемні клієнти.

Етапи процесу сегментування споживачів:

  1. Виділення потреб;
  2. Ідентифікація виділених сегментів;
  3. Опис портрета типового споживача;
  4. Оцінка потенціалу сегментів;
  5. Розрахунок індексу розвитку сегмента (MDI);
  6. Оцінка доступності сегмента для компанії, на основі потенціалу сегмента та аналізу можливостей компанії.

Види сегментації клієнтської бази Сегментація з геолокації Сегментація за соціально-демографічними ознаками Психографічна сегментація Збережена копія

Як провести сегментацію: етапи Постановка мети та висування гіпотези. Позначте, який результат ви хочете отримати/що потрібно виявити в результаті сегментації. Визначте критерії сегментації. Розділіть аудиторію на сегменти за зібраними даними з аналітики.

Ви могли пропустити