Як можна поскаржитися на водія автобуса
а) зателефонувати на гарячу лінію; б) заповнити форму на сайті транспортної компанії; в) написати скаргу на ім'я керівника та вручити під підпис або надіслати поштою — електронною чи звичайною. Скарга керівнику знадобиться при зверненні до відомства, що курирує, Росспоживнагляд, прокуратуру або суд.
Куди звернутись зі скаргою на водія автобуса?
Головне транспортне відомство області приймає звернення пасажирів електронною поштою: [email protected]. Викласти свою скаргу можна у вільній формі, з обов'язковою вказівкою реєстраційного номера машини, номера маршруту та повного імені, прізвища та по-батькові звертається, інакше скаргу можуть не прийняти.
Як правильно написати скаргу на автобус?
Як правильно скласти претензію на водія автобуса
- вказувати найменування інстанції, куди направляється звернення, прізвище, ім'я, по батькові та посаду адресата (директор/начальник певної структури);
- написати свої персональні та контактні дані;
- посередині вказати слово «скарга»або «заяву»;