Як підключити мобільний банк в особистому кабінеті ощадбанку

Як підключити мобільний банк в особистому кабінеті ощадбанку

Підключити сервіс можна різними способами:

  1. В додатку Ощадбанк Онлайн. …
  2. У банкоматі Ощадбанк: «Всі послуги» → «Інформація та сервіси» → Повідомлення (СМС та Push-сповіщення)
  3. За номером 900 – якщо при оформленні картки ви вказали в анкеті свій актуальний номер мобільного телефона. …
  4. У будь-якому офісі банку – Не забудьте паспорт.

Збережена копія

Для підключення можна зателефонувати на номер 900. Потрібно ідентифікуватись, назвати кодове слово, паспортні дані. Оператори повідомлять логін для входу, потім смс-повідомленням буде надіслано пароль для входу в систему.

Умови підключення Відділення банку – знадобиться паспорт. Через мобільний додаток або онлайн-банк – потрібно мати обліковий запис і знати логін і пароль. За номером гарячої лінії потрібно пам'ятати кодове слово (при цьому послугу можна підключити тільки для номера мобільного телефону, який вже був заявлений в банку). Збережена копія

Ви могли пропустити