Як правильно виставити запалення на мотоблоці

Як правильно виставити запалення на мотоблоці

Вставляємо свічку 4 циліндри у відповідний свічковий провід, включаємо запалювання. Відводимо шкіф проти годинникової стрілки градусів на 45. Створюємо контакт із масою для свічки запалювання і починаємо плавно провертати шкіф у напрямку годинникової стрілки. Як проскочить іскра між електродами, припиняємо обертання коленвала.

Перевірте, чи є іскра. Для цього потрібно зняти наконечник свічки запалювання та вставити в нього невеликий дріт, увімкнувши при цьому запалення. Якщо ланцюг між електродами функціонує нормально, має з'явитися іскра. Якщо її немає, то, швидше за все, вийшла з ладу котушка запалювання.

Регулювання зазору в контактах переривника магнето та перевірка встановлення випередження запалювання Зніміть кришку розподільника магнето. Переверніть колінчастий вал до моменту найбільшого зазору між контактами переривника, який повинен дорівнювати 0,25…0,35 мм. Зазор регулюйте ексцентриком 1 ( Мал.

Ви могли пропустити