Настроювання ретаргетингу на аудиторію На рівні групи оголошень знайдіть розділ Аудиторія та виберіть Ретаргетувати рекламу на людей, які взаємодіяли з вашими товарами у мережі Facebook та поза нею. Виберіть варіант ретаргетингу, введіть потрібну кількість днів та вкажіть товари, які бажаєте показувати в рекламі.
Щоб задати умови ретаргетингу, перейдіть до «Бібліотеки» та виберіть «Ретаргетинг та аудиторії». Обов'язково перевірте, чи є у вас доступ до цілей Метрики, без нього настроїти умови для ретаргетингу не вдасться. Потім створіть нову умову.
Защитить лакокрасочное покрытие автомобиля от сколов, царапин и ультрафиолетового воздействия — задача, с которой отлично…
Вибір ліжка — важливе завдання, адже воно впливає на ваш сон і самопочуття. Ліжко має…
Електровелосипеди стають все більш популярними як зручний і екологічний транспорт для повсякденного пересування. Вони поєднують…
Первый визит к парикмахеру может стать испытанием как для ребенка, так и для родителей. Ведь…
Часы Rolex считаются одними из самых надежных в мире, это символ роскоши и успеха. Многие…
GameBridge — відомий виробник, який спеціалізується на виготовленні професійного обладнання для покеру та казино, включаючи…