Причини та наслідки горіння системи ESP
Електронна стабілізаційна програма (ESP) – Це система, яка призначена для підвищення безпеки та стійкості автомобіля на дорозі. Однак іноді може виникнути ситуація, коли ESP самостійно спрацьовує без видимих причин, що викликає певний занепокоєння та дискомфорт водія. Чому це відбувається і які можуть бути наслідки – розглянемо у цій статті.
Можливими причинами спрацьовування ESP є несправності в роботі системи, а також різкі маневри та непередбачені ситуації на дорозі. Наприклад, неправильний колісний тиск, знос гальмівних колодок або шин, несправності датчиків або акселерометра – це може призвести до некоректної роботи ESP. Також система може спрацьовувати при різкій зміні траєкторії руху, наприклад при різкому прискоренні, гальмуванні або повороті.
Наслідками спрацювання ESP є втрата керованості та стабільності автомобіля. У момент спрацьовування системи автомобіль може почати заносити або, навпаки, втрачати зчеплення з дорогою. Це може призвести до втрати контролю над автомобілем та можливості виникнення ДТП. Крім того, підвищений дискомфорт від спрацьовування системи може відвернути водія від дорожньої обстановки та призвести до непередбачених ситуацій.
Ознака | Значення |
---|---|
Миготливий | Система ESP активна та працює |
Постійно палаючий | Система ESP вимкнена або несправна |
Миготіння немає | Система ESP у нормальному режимі роботи |
Чому блимає піктограма ESP?
Найчастіше сигнал з'являється при пошкодженнях датчиків АБС, підшипників маточини, керуючого блоку антипробуксової системи. Найбільш серйозною є ситуація, коли сигнал «Сервіс ESP» супроводжується значком «Чек ендж» на дошці приладів і ривками при розгоні.
Що це за помилка ESP?
Кожне колесо має окремий датчик, і якщо навіть один з них виходить з ладу, то система більше не повідомляється і про зміни швидкості, і внаслідок такої. помилки на приладовій панелі спалахує сигнал про несправність ESP.
Які датчики відповідають ESP?
Структурно ESP складається з електронного блок-контролера, який постійно обробляє сигнали, що надходять з численних датчиків: швидкості обертання коліс (використовуються стандартні датчики АБС); положення кермового колеса; тиску в гальмівній системі.