Що входить до комплектації амортизатора: основні деталі та принцип роботи

Що входить до комплектації амортизатора: основні деталі та принцип роботи

Амортизатор – це важлива деталь автомобіля, яка забезпечує плавний рух та комфорт під час поїздки. Він призначений для амортизації ударів та вібрацій, які виникають при русі нерівною дорогою або при гальмуванні. Однак, коли вирішується заміна пошкодженого або зношеного амортизатора, важливо знати, що йде в комплекті, щоб переконатися, що всі необхідні деталі включені до нього.

Передні та задні амортизатори зазвичай продається окремо, тому при покупці слід переконатися, що обраний комплект включає обидва типи. Важливо врахувати, що передні та задні амортизатори можуть мати різні характеристики та придбання несумісних комплектів може негативно позначитися на керованості та безпеці автомобіля.

Крім того, комплект амортизатора може включати в себе пружини, які необхідні для правильного встановлення та функціонування амортизаторів. Пружини дозволяють пом'якшити удари та підтримувати певний рівень вантажопідйомності автомобіля. При заміні амортизаторів важливо переконатись, що вони підходять саме до конкретної моделі автомобіля. Також комплект може включати гумові прокладки та інші деталі, необхідні для колісної підвіски.

АмортизаторКомплектація
Амортизатор задній
  • Амортизатор
  • Пружина
  • Шайби
  • Клапан та гайка
Амортизатор передній
  • Амортизатор
  • Прокладки
  • Клапан та гайка
Амортизатор керма
  • Амортизатор
  • Стрижень
  • Манжети
  • Елементи кріплення

Що потрібно міняти разом із амортизаторами?

Наприклад, такі елементи як пильовики та відбійники, якщо вони знімні, рекомендується завжди міняти разом з амортизаторами – вони недорогі та ефективні з погляду превентивного захисту ходової частини.

Що входить до стійки амортизатора?

Стійка амортизатора – це елемент автомобільної підвіски, який з'єднує кузов та колеса. Її опора поєднується з демпфером (головна частина амортизатора) та пружинами.

Що кріпиться до амортизатора?

Амортизатори, що встановлюються за допомогою вушок, кріпляться до деталей підвіски та кузова автомобіля через гумові втулки або сайлентблоки.

Що всередині стійки?

Внутрішня конструкція стійки схожа на амортизатор. Поршень кріпиться до кінця штока поршня і впливає на гідравлічну рідину, контролюючи зміщення пружини та підвіски. Як і в амортизаторі, клапани чинять опір зусиллю, що з'являється під час руху підвіски вниз і вгору.

Ви могли пропустити